-
info at estudimassala dot com
SECTOR AGROALIMENTARI
Agricultura, ramaderia, transformació i comercialització de productes agroalimentaris, viticultura, sector pesquer i aqüícola, formació pel sector agroalimentari…
MÓN RURAL
Silvicultura, medi natural, forestal, formació pel món rural…
PROJECTES VINCULATS AL TERRITORI CATALÀ
Iniciatives que treballen per impulsar el desenvolupament econòmic i social del sector i dels pobles: ofertes turístiques per promocionar el territori (rutes turístiques, etc.), cases rurals, agroturisme…
PROPOSTA DE VALOR
01.
Estratègia de comunicació
DEFINICIÓ DEL POSICIONAMENT DE MARCA
Definir com es vol posicionar la marca de cara a l’exterior: establir la missió, visió i valors, els públics objectius i les DAFO d’una entitat, així com analitzar la competència.
FIXACIÓ DEL TERRITORI DE CONVERSA
Les marques han de localitzar el seu territori de conversa, amb l’objectiu de diferenciar-se de la competència, articular el discurs comunicatiu, tenir un posicionament ferm i exposar la seva proposta de valor de forma uniforme i unitària.
CREACIÓ DE LA NARRATIVA
Tota companyia ha de disposar d’una narrativa, és a dir, un relat que permeti posicionar-la al territori de conversa escollit mitjançant diversos eixos estratègics i missatges clau. Això permetrà conformar un discurs clar, fluid, dinàmic, concís, unificat i concret.
ELABORACIÓ DE PLANS DE COMUNICACIÓ I ACCIONS
Definició d’un pla de treball comunicatiu, des del prisma i la mirada del periodisme de marca (rutines i formats del periodisme aplicats a la comunicació corporativa).
02.
Comunicació digital
GESTIÓ DE XARXES SOCIALS I EXECUCIÓ D'ACCIONS DE COMUNICACIÓ DIGITAL
Concreció de la línia editorial que guiarà els continguts a xarxes socials, elaboració de calendaris de continguts per a canals en línia, relacionament i atenció als públics, creació de publicacions, execució d’accions creatives, creació d’anuncis a xarxes socials, elaboració de campanyes amb influenciadors digitals, elaboració d’informes finals, etc.
EXECUCIÓ D'UNA ESTRATÈGIA DE PERIODISME DE MARCA
Conceptualització de l’estructura de continguts de webs, elaboració de continguts, creació d’articles periodístics mitjançant diverses rutines (contrastació de fonts, calendari editorial...) i formats periodístics (entrevistes, cròniques, reportatges...), etc.
CREACIÓ DE MATERIALS DE COMUNICACIÓ INTERNA
Creació de materials interns per enviar a través de canals en línia (butlletins digitals) o bé, per canals físics (plafons i cartellisme).
03.
Gabinet de premsa i relacions públiques
CREACIÓ DE MATERIALS DE PREMSA
Dossier de premsa, notes de premsa, document de Preguntes i Respostes (arxiu que reuneix les possibles preguntes que poden fer els mitjans de comunicació en entrevistes), etc.
GESTIÓ AMB MITJANS DE COMUNICACIÓ
Gestió de les peticions dels mitjans de comunicació i periodistes per impulsar la visibilitat dels projectes en premsa: clarificar dubtes, gestió d’entrevistes amb els portaveus de l’entitat o companyia, enviament del material de premsa, elaboració de temes i propostes periodístiques als mitjans de comunicació amb l’objectiu de tancar articles i entrevistes amb els principals portaveus de l’entitat...
DECIDIR ELS PORTAVEUS COMUNICATIUS
Definir i formar els professionals que donaran veu a la companyia (gestions d’entrevistes, articles d’opinió, etc.).
COORDINACIÓ DE PUBLICITAT EN MITJANS
Elaboració de materials publicitaris per a mitjans de comunicació (peces, anuncis...) i coordinació/gestió amb els mitjans per a les insercions.
SUPORT EN L'ORGANITZACIÓ D'ACTES
Ajuda en l’organització d’actes presencials i en línia.
04.
Formació
GESTIÓ DE XARXES SOCIALS I EXECUCIÓ D'ACCIONS DE COMUNICACIÓ DIGITAL
S’ofereixen classes, jornades i xerrades sobre comunicació i màrqueting, a professionals o entitats vinculats amb el món rural i el sector agroalimentari:
- Estratègia de comunicació
- Gestió de les xarxes socials
- Edició del contingut d’actius digitals, com ara, webs
- Maquetació de materials visuals a través de programes en línia, com ara, Canva
- Etc.
Per saber més informació sobre nosaltres consulteu la nostra...
TRAJECTÒRIA PROFESSIONAL